Man - fre: kl 10-17 | Lør kl 9-13

Her er 3 fordele ved naturgas

Som boligejer tænker du sikkert en del over dit varmeforbrug, og måske er du på udkig efter alternative varmekilder, som kan spare dig for både penge og besvær. Der findes dog et væld af opvarmningskilder, og det kan være lidt af en jungle at hitte rede i de mange muligheder. Hos Leon Petersen installerer, servicerer og udskifter vi naturgasinstallationer. Ligeledes tror vi også på, at naturgas er en af de mest fornuftige opvarmningskilder, og vi har derfor samlet en lille oversigt over fordelene ved naturgas.

Det er skånsomt for miljøet

Når du opvarmer med naturgas, er du med til at forbedre miljøet. Opvarmning med naturgas udleder nemlig omkring 25 % mindre CO2 end opvarmning med olie og 40-50 % mindre CO2 end opvarmning med elektricitet. Naturgas er altså et langt grønnere alternativ til både elektricitet og andre fossile brændstoffer som olie og kul.

Det er billigere

Elektricitet er dyrt. Og da du i forvejen sikkert har et velassorteret arsenal af strømslugere i din bolig, pynter strømdrevne radiatorer bestemt ikke på elregningen. Ligeledes koster opvarmning med olie dig væsentligt flere penge, end hvis du opvarmer med naturgas. Faktisk kan en bolig på 150 m2 spare cirka 10.000 kroner om året ved at udskifte oliefyret med et naturgasanlæg.

Det sparer dig for besvær

Et oliefyr er ikke bare dyrt i drift. Det er besværligt og kræver årlige rensninger af fagmænd. Desuden skal kedlen efterses ofte, og både fyret og hele varmesystemet – rør, radiatorer osv. – skal tjekkes med jævne mellemrum. Et nyt naturgasanlæg kræver derimod kun et eftersyn hvert tredje år. Hvis du lader os sørge for installationen af naturgas, får du ovenikøbet 5 års garanti og en serviceaftale med i købet. Du er altid velkommen til at kontakte os, hvis du vil høre mere om fordelene ved naturgas.

Glade kunder

  • Dennis fik hurtigt og professionelt sendt Jonas ud til os. Jonas mødte op til aftalt tidspunkt og kunne konstaterede at Anders, havde diagnosticeret korrekt og der kun var et at gøre, nemlig at skifte vores fyr ud. Indtil det kunne lade sig gøre ordnede Jonas fyret og tjekkede vores hus igennem og fik gang i varmen. Jonas er virkelig dygtig og empatisk og knokler for at få det hele til at køre. Den 2. februar kom Henrik og skiftede vores fyr ud. Han fiksede og opsatte det nye gasfyr så hurtigt og er så ærekær og perfektionistisk, at han systematisk fik alle rør til at sidde i den ene side, så det ovenikøbet kom til at se fint ud. Henrik er virkelig dygtig. Samtidig have han tålmodighed til at forklare og sætte mig ind i, hvordan man styrer det nye gasfyr.
    Jeg skriver dette lille skriv for at påpege, at med den service I har leveret, stråler det ud af jer, at I har en god arbejdsplads, med gensidig respekt og et godt fællesskab. I taler pænt om hinanden og det har været og er en fornøjelse at være jeres kunde. Tusinde tak for en god en rigtig god service.

    Mette Lykke Bastiansen

  • Super firma.
    Har de sidste mange år været serviceret af Leon Petersen Gasfyrs afdeling. De kommer altid til aftalt tid. Prisen er ok. Og de kommer også hurtigt, hvis vi har haft akut brug for hjælp. Alt ialt et firma jeg trygt anbefaler til andre.

    Julie Magnus

  • Det er nu om dage sjældent at man bliver positivt overasket med at møde rigtig god service ... Jeg har dog her til aften haft den fornøjelse at bliver mere end positivt overrasket i den service der blev ydet af deres medarbejder Rasmus Pedersen.
    Fra telefonen blev taget til han var kørt igen var der kun tale om en meget serviceminded og positivt engageret medarbejder, der ville gøre en hver arbejdsgiver og kunde glad.

    Keith Bothmann
    Direktør, KAR-MIL A/S

  • Det har været en glædelig overraskelse hvor proffesionelt det hele er blevet håndteret, alle aftaler er blevet holdt og man kan slet ikke se at der har været fremmede håndværkere i huset.

    Med venlig hilsen
    Alex Pedersen

  • Til Steen/Gas Tusinde tak for hurtig service og et behageligt gensyn med Henry. Du har uden tvivl ret i, at den våde periode har gjort det op af bakke at lime.

    Med venlig hilsen en tilfreds kunde Steen Rohde

  • Jeg modog Jeres mail går kl.10.15. Taksator besigtigede skaden kl. 13.30. Skaden blev udbedret ved 17.30 tiden. Professionel, dygtig og kundevenlig taksator, tømrer og vvs-mand skal have et stor TAK. Næste uge bliver hullet i loftet lukket.

    Med venlig hilsen, Casper Wagner - Scalepoint

Brands