Man - fre: kl 10-17 | Lør kl 9-13

Er toilettet tilstoppet?

Der kan være flere årsager til, at behovet for akut kloakservice opstår. Hos Leon Petersen VVS & Gas A/S har vi eksempelvis ofte oplevet, at behovet opstår, når husets eller lejlighedens toilet bliver tilstoppet. I tilfælde af problemer med et tilstoppet toilet er der heldigvis ting, som man selv kan gøre, for at minimere risikoen for at problemet opstår og hermed for, at man får behov for akut kloakservice.

En hyppig årsag til at toilettet tilstoppes er nemlig, at folk bruger deres toilet som en skraldespand. Eksempelvis er der mange, som smider vatpinde og andre genstande i toilettet, som ikke kan opløses. Alt dette skrald vil derfor danne en prop i afløbet, hvorved problemet med tilstopning opstår. Hvis du derfor stopper med at bruge dit toilet som en skraldespand, men derimod nøjes med at anvende det til dets oprindelig formål, vil risikoen for at skulle døje med et tilstoppet toilet og akut kloakservice således minimeres.

I andre tilfælde er der desværre ikke så meget, som man selv kan gøre for at undgå at toilettet tilstoppes. Mange oplever nemlig, at problemet opstår, når toiletafløbet overbelastets, hvilket desværre ofte sker på tidspunkter af døgnet, som er uden for almindelige åbningstider. Eksempelvis vil det typisk ske tidligt om morgenen, hvor hele familien skal gøre sig klar til den kommende dag eller sent om aftenen, hvor de fleste ligeledes er hjemme. I sådanne tilfælde vil der således være behov for professionel hjælp. Hos Leon Petersen VVS & Gas A/S tilbyder vi derfor akut kloakservice i København og omegn døgnet rundt.

Ved at tilkalde akut kloakservice, vil du ikke kun få identificeret og løst problemet med det samme, du vil også minimere risikoen for, at det pågældende problem udvikler sig til større og mere omkostningsfulde skader.

Glade kunder

  • Dennis fik hurtigt og professionelt sendt Jonas ud til os. Jonas mødte op til aftalt tidspunkt og kunne konstaterede at Anders, havde diagnosticeret korrekt og der kun var et at gøre, nemlig at skifte vores fyr ud. Indtil det kunne lade sig gøre ordnede Jonas fyret og tjekkede vores hus igennem og fik gang i varmen. Jonas er virkelig dygtig og empatisk og knokler for at få det hele til at køre. Den 2. februar kom Henrik og skiftede vores fyr ud. Han fiksede og opsatte det nye gasfyr så hurtigt og er så ærekær og perfektionistisk, at han systematisk fik alle rør til at sidde i den ene side, så det ovenikøbet kom til at se fint ud. Henrik er virkelig dygtig. Samtidig have han tålmodighed til at forklare og sætte mig ind i, hvordan man styrer det nye gasfyr.
    Jeg skriver dette lille skriv for at påpege, at med den service I har leveret, stråler det ud af jer, at I har en god arbejdsplads, med gensidig respekt og et godt fællesskab. I taler pænt om hinanden og det har været og er en fornøjelse at være jeres kunde. Tusinde tak for en god en rigtig god service.

    Mette Lykke Bastiansen

  • Super firma.
    Har de sidste mange år været serviceret af Leon Petersen Gasfyrs afdeling. De kommer altid til aftalt tid. Prisen er ok. Og de kommer også hurtigt, hvis vi har haft akut brug for hjælp. Alt ialt et firma jeg trygt anbefaler til andre.

    Julie Magnus

  • Det er nu om dage sjældent at man bliver positivt overasket med at møde rigtig god service ... Jeg har dog her til aften haft den fornøjelse at bliver mere end positivt overrasket i den service der blev ydet af deres medarbejder Rasmus Pedersen.
    Fra telefonen blev taget til han var kørt igen var der kun tale om en meget serviceminded og positivt engageret medarbejder, der ville gøre en hver arbejdsgiver og kunde glad.

    Keith Bothmann
    Direktør, KAR-MIL A/S

  • Det har været en glædelig overraskelse hvor proffesionelt det hele er blevet håndteret, alle aftaler er blevet holdt og man kan slet ikke se at der har været fremmede håndværkere i huset.

    Med venlig hilsen
    Alex Pedersen

  • Til Steen/Gas Tusinde tak for hurtig service og et behageligt gensyn med Henry. Du har uden tvivl ret i, at den våde periode har gjort det op af bakke at lime.

    Med venlig hilsen en tilfreds kunde Steen Rohde

  • Jeg modog Jeres mail går kl.10.15. Taksator besigtigede skaden kl. 13.30. Skaden blev udbedret ved 17.30 tiden. Professionel, dygtig og kundevenlig taksator, tømrer og vvs-mand skal have et stor TAK. Næste uge bliver hullet i loftet lukket.

    Med venlig hilsen, Casper Wagner - Scalepoint

Brands