Man - fre: kl 10-17 | Lør kl 9-13

Fordelene ved TV-inspektion

Har du gentagne gange haft problemer med din kloak? Og er du bekymret for, at dele af dit hus og din have skal graves op for at få syn for sagen? Så pak bare bekymringen væk. Med TV-inspektion fra Leon Petersen er det nemt at undersøge tilstanden på dit kloaksystem. En TV-inspektion foregår nemlig på den måde, at et specialdesignet kamera føres ned i kloakrøret, alt imens en kloakmester ser med på et tv. Det betyder masser af indsigt men ingen graveri. Du slipper altså både for unødige kaotiske tilstande og unødigt store udgifter.

5 gode grunde til at vælge TV-inspektion

Er du i tvivl om, hvorvidt TV-inspektion er den bedste løsning i forbindelse med kontrol eller reparation af dit kloaksystem, giver vi dig fra Leon Petersen her frem gode grunde til ikke længere at tvivle:

  1. At foretage en TV-inspektion er en enkel måde at finde årsagen til dine kloakproblemer.
  2. Hurtig og god sikring af kloaksystemet i forbindelse med køb af nyt hus – undgå uforudsete og dyre ekstraudgifter.
  3. Undgå unødvendig opgravning – TV-inspektion kan afgøre, hvorvidt kloakservice og reparation kan foretages gennem punktreparationer frem for opgravning af hele kloaksystemet.
  4. TV-inspektion er en billigere måde at finde dine kloakproblemer på end opgravning.
  5. En god og nem måde at forebygge kloakproblemer på er ved TV-inspektion.

Efter en TV-inspektion vil fagfolk kunne give dig en klar melding om, hvorvidt du skal have foretaget en kloakrenovering, en kloakrensning eller om tingene er, som de skal være

Hos Leon Petersen ser vi kun fordele ved TV-inspektion. Derfor tilbyder vi at udføre denne service for både private, offentlige og erhvervskunder. Kunne du tænke dig at høre mere om denne moderne teknik, eller har du et konkret problem, du ønsker vores hjælp til, er du velkommen til at kontakte os. Vi glæder os til at høre fra dig!

logo

Glade kunder

  • Dennis fik hurtigt og professionelt sendt Jonas ud til os. Jonas mødte op til aftalt tidspunkt og kunne konstaterede at Anders, havde diagnosticeret korrekt og der kun var et at gøre, nemlig at skifte vores fyr ud. Indtil det kunne lade sig gøre ordnede Jonas fyret og tjekkede vores hus igennem og fik gang i varmen. Jonas er virkelig dygtig og empatisk og knokler for at få det hele til at køre. Den 2. februar kom Henrik og skiftede vores fyr ud. Han fiksede og opsatte det nye gasfyr så hurtigt og er så ærekær og perfektionistisk, at han systematisk fik alle rør til at sidde i den ene side, så det ovenikøbet kom til at se fint ud. Henrik er virkelig dygtig. Samtidig have han tålmodighed til at forklare og sætte mig ind i, hvordan man styrer det nye gasfyr.
    Jeg skriver dette lille skriv for at påpege, at med den service I har leveret, stråler det ud af jer, at I har en god arbejdsplads, med gensidig respekt og et godt fællesskab. I taler pænt om hinanden og det har været og er en fornøjelse at være jeres kunde. Tusinde tak for en god en rigtig god service.

    Mette Lykke Bastiansen

  • Super firma.
    Har de sidste mange år været serviceret af Leon Petersen Gasfyrs afdeling. De kommer altid til aftalt tid. Prisen er ok. Og de kommer også hurtigt, hvis vi har haft akut brug for hjælp. Alt ialt et firma jeg trygt anbefaler til andre.

    Julie Magnus

  • Det er nu om dage sjældent at man bliver positivt overasket med at møde rigtig god service ... Jeg har dog her til aften haft den fornøjelse at bliver mere end positivt overrasket i den service der blev ydet af deres medarbejder Rasmus Pedersen.
    Fra telefonen blev taget til han var kørt igen var der kun tale om en meget serviceminded og positivt engageret medarbejder, der ville gøre en hver arbejdsgiver og kunde glad.

    Keith Bothmann
    Direktør, KAR-MIL A/S

  • Det har været en glædelig overraskelse hvor proffesionelt det hele er blevet håndteret, alle aftaler er blevet holdt og man kan slet ikke se at der har været fremmede håndværkere i huset.

    Med venlig hilsen
    Alex Pedersen

  • Til Steen/Gas Tusinde tak for hurtig service og et behageligt gensyn med Henry. Du har uden tvivl ret i, at den våde periode har gjort det op af bakke at lime.

    Med venlig hilsen en tilfreds kunde Steen Rohde

  • Jeg modog Jeres mail går kl.10.15. Taksator besigtigede skaden kl. 13.30. Skaden blev udbedret ved 17.30 tiden. Professionel, dygtig og kundevenlig taksator, tømrer og vvs-mand skal have et stor TAK. Næste uge bliver hullet i loftet lukket.

    Med venlig hilsen, Casper Wagner - Scalepoint

Brands