Man - fre: kl 10-17 | Lør kl 9-13

Har du en kloak, der er stoppet?

Det er ikke usædvanligt, at din kloak stopper til i ny og næ.

Hver gang vi går i bad, vasker hænder og skyller forskellige ting, er der nemlig risiko for, at noget sætter sig fast i kloakken. Det kan være alt fra madrester og hår, til sæbe og andet snavs.

Men hvordan ved du, om din kloak er stoppet? Og hvad gør du for at undgå, at den stopper til?

Hos Leon Petersen har vi mange års erfaring inden for kloakservice, og derfor giver vi dig her en guide til stoppede kloakker.

Det skal du gøre

Er din kloak stoppet, er du ikke i tvivl. En stoppet kloak kendes nemlig lettest på, at vand har vanskeligt ved at trænge ned i kloakken, hvilket ikke blot er til gene for dig men også kan bringe en ubehagelig kloaklugt med sig.

Er dit gulvafløb i bruseren stoppet til, er der flere ting, du selv kan gøre. Først og fremmest bør du fjerne risten, således at du kan fjerne det ophobede snavs, der er skyld i den stoppede kloak. Herefter er det en god idé at skrubbe afløbet godt og skylle efter med kogende vand for at komme genstridige bakterier til livs. Dette vil også fjerne den dårlige lugt, som ofte forårsages af en stoppet kloak.

Har du ikke mulighed for selv at rense din kloak, eller foretrækker du blot at få professionel ekspertise, kan vi udføre effektiv kloakrensning, når du har behov for det.

Undgå stoppede afløb

Hvis du vil undgå, at din kloak stopper til i fremtiden, er en god tommelfingerregel regelmæssigt at skylle afløbene igennem med kogende vand. Dette vil forebygge stoppede kloakker og er en mere skånsom løsning end kemiske rensningsprodukter.

Du er velkommen til at kontakte os hos Leon Petersen, hvis du har brug for hjælp til at håndtere stoppede kloakker eller har spørgsmål.

Glade kunder

  • Dennis fik hurtigt og professionelt sendt Jonas ud til os. Jonas mødte op til aftalt tidspunkt og kunne konstaterede at Anders, havde diagnosticeret korrekt og der kun var et at gøre, nemlig at skifte vores fyr ud. Indtil det kunne lade sig gøre ordnede Jonas fyret og tjekkede vores hus igennem og fik gang i varmen. Jonas er virkelig dygtig og empatisk og knokler for at få det hele til at køre. Den 2. februar kom Henrik og skiftede vores fyr ud. Han fiksede og opsatte det nye gasfyr så hurtigt og er så ærekær og perfektionistisk, at han systematisk fik alle rør til at sidde i den ene side, så det ovenikøbet kom til at se fint ud. Henrik er virkelig dygtig. Samtidig have han tålmodighed til at forklare og sætte mig ind i, hvordan man styrer det nye gasfyr.
    Jeg skriver dette lille skriv for at påpege, at med den service I har leveret, stråler det ud af jer, at I har en god arbejdsplads, med gensidig respekt og et godt fællesskab. I taler pænt om hinanden og det har været og er en fornøjelse at være jeres kunde. Tusinde tak for en god en rigtig god service.

    Mette Lykke Bastiansen

  • Super firma.
    Har de sidste mange år været serviceret af Leon Petersen Gasfyrs afdeling. De kommer altid til aftalt tid. Prisen er ok. Og de kommer også hurtigt, hvis vi har haft akut brug for hjælp. Alt ialt et firma jeg trygt anbefaler til andre.

    Julie Magnus

  • Det er nu om dage sjældent at man bliver positivt overasket med at møde rigtig god service ... Jeg har dog her til aften haft den fornøjelse at bliver mere end positivt overrasket i den service der blev ydet af deres medarbejder Rasmus Pedersen.
    Fra telefonen blev taget til han var kørt igen var der kun tale om en meget serviceminded og positivt engageret medarbejder, der ville gøre en hver arbejdsgiver og kunde glad.

    Keith Bothmann
    Direktør, KAR-MIL A/S

  • Det har været en glædelig overraskelse hvor proffesionelt det hele er blevet håndteret, alle aftaler er blevet holdt og man kan slet ikke se at der har været fremmede håndværkere i huset.

    Med venlig hilsen
    Alex Pedersen

  • Til Steen/Gas Tusinde tak for hurtig service og et behageligt gensyn med Henry. Du har uden tvivl ret i, at den våde periode har gjort det op af bakke at lime.

    Med venlig hilsen en tilfreds kunde Steen Rohde

  • Jeg modog Jeres mail går kl.10.15. Taksator besigtigede skaden kl. 13.30. Skaden blev udbedret ved 17.30 tiden. Professionel, dygtig og kundevenlig taksator, tømrer og vvs-mand skal have et stor TAK. Næste uge bliver hullet i loftet lukket.

    Med venlig hilsen, Casper Wagner - Scalepoint

Brands