Man - fre: kl 10-17 | Lør kl 9-13

Det skal du gøre, når kloakken lugter

En ubehagelig, dårlig og genstridig lugt fra kloakken. Dét er der ingen, der ønsker at have i deres hjem. Men ikke desto mindre kan det være vanskeligt at undgå, at din kloak ikke på et eller andet tidspunkt i løbet af årene vil lugte.

Leon Petersen er autoriseret kloakmester. Af denne grund er vi det oplagte valg, når du har problemer med kloakken, og vi ved, hvordan du bedst selv klarer ærterne, når kloakken lugter.

Slip for dårlig lugt – rensning er vejen frem

Kloakker på badeværelser udsættes hver dag for et stort pres. For ikke nok med at vores brugte vand skal rende væk gennem kloakken, så er det også ofte tilfældet, at der med vandet følger hår, sæberester, skæg og andre efterladenskaber. Alle disse ting vil med tidens løb hobe sig op og udgøre et sandt mekka for diverse bakterier.

Det kan være fristende at benytte sig af kemiske afløbsrens, der med stærke sager hurtigt kan komme den dårlige lugt til livs. Men vent engang!

Der er nemlig en måde, der er meget mere skånsom for både dig, din kloak og miljøet.

Start med at fjerne det skridt, der sidder under risten. Når dette er gjort, skal du skrubbe og rense hulrummet med universalrengøringsmiddel på grundig vis. Afslutningsvis anbefaler vi, at du skyller efter med kogende vand, som både tager livet af de sidste bakterier og forebygger ophobninger.

Få professionel kloakrensning

Vil du gerne slippe for det beskidte arbejde selv, giver vi dig hos Leon Petersen mulighed for at få foretaget professionel kloakrensning i dit hjem. Vi rykker altid gerne ud til alt fra rensning af kloak til reparationer af selvsamme, og har du behov for akut kloakservice, er vi aldrig mere end en opringning væk.

Vi svarer gerne på spørgsmål omkring kloakker og rykker ud, når du har brug for det. Det eneste det kræver, er at du kontakter os.

Glade kunder

  • Dennis fik hurtigt og professionelt sendt Jonas ud til os. Jonas mødte op til aftalt tidspunkt og kunne konstaterede at Anders, havde diagnosticeret korrekt og der kun var et at gøre, nemlig at skifte vores fyr ud. Indtil det kunne lade sig gøre ordnede Jonas fyret og tjekkede vores hus igennem og fik gang i varmen. Jonas er virkelig dygtig og empatisk og knokler for at få det hele til at køre. Den 2. februar kom Henrik og skiftede vores fyr ud. Han fiksede og opsatte det nye gasfyr så hurtigt og er så ærekær og perfektionistisk, at han systematisk fik alle rør til at sidde i den ene side, så det ovenikøbet kom til at se fint ud. Henrik er virkelig dygtig. Samtidig have han tålmodighed til at forklare og sætte mig ind i, hvordan man styrer det nye gasfyr.
    Jeg skriver dette lille skriv for at påpege, at med den service I har leveret, stråler det ud af jer, at I har en god arbejdsplads, med gensidig respekt og et godt fællesskab. I taler pænt om hinanden og det har været og er en fornøjelse at være jeres kunde. Tusinde tak for en god en rigtig god service.

    Mette Lykke Bastiansen

  • Super firma.
    Har de sidste mange år været serviceret af Leon Petersen Gasfyrs afdeling. De kommer altid til aftalt tid. Prisen er ok. Og de kommer også hurtigt, hvis vi har haft akut brug for hjælp. Alt ialt et firma jeg trygt anbefaler til andre.

    Julie Magnus

  • Det er nu om dage sjældent at man bliver positivt overasket med at møde rigtig god service ... Jeg har dog her til aften haft den fornøjelse at bliver mere end positivt overrasket i den service der blev ydet af deres medarbejder Rasmus Pedersen.
    Fra telefonen blev taget til han var kørt igen var der kun tale om en meget serviceminded og positivt engageret medarbejder, der ville gøre en hver arbejdsgiver og kunde glad.

    Keith Bothmann
    Direktør, KAR-MIL A/S

  • Det har været en glædelig overraskelse hvor proffesionelt det hele er blevet håndteret, alle aftaler er blevet holdt og man kan slet ikke se at der har været fremmede håndværkere i huset.

    Med venlig hilsen
    Alex Pedersen

  • Til Steen/Gas Tusinde tak for hurtig service og et behageligt gensyn med Henry. Du har uden tvivl ret i, at den våde periode har gjort det op af bakke at lime.

    Med venlig hilsen en tilfreds kunde Steen Rohde

  • Jeg modog Jeres mail går kl.10.15. Taksator besigtigede skaden kl. 13.30. Skaden blev udbedret ved 17.30 tiden. Professionel, dygtig og kundevenlig taksator, tømrer og vvs-mand skal have et stor TAK. Næste uge bliver hullet i loftet lukket.

    Med venlig hilsen, Casper Wagner - Scalepoint

Brands